Läs våra case


Personligt är rätt i Spendrups säljkommunikation
Spendrups tog hjälp av Welingo för att förbättra sin säljkommunikation, och var noggranna med att den skulle förbli personlig. Hör Peter Meriot, chef Distansförsäljning på Spendrups, berätta om resultatet av samarbetet med Welingo.
Läs mer >
Nu skriver BookBeat ännu bättre kundmejl
Tydligare struktur och snabbare till att hitta en bra lösning för kunden är ett par av effekterna så här långt av BookBeats samarbete med oss på Welingo. Melanie Fischer, Head of Customer Operations på BookBeat, berättar mer.
Läs mer >
KTM: ”Hela företaget har tänkt till med självledarskapet”
I en kort film berättar Charlotte Kappen, Head of Administration på KTM, om hur Welingo hjälpt organisationen till bättre självledarskap, kommunikation och möten.
Läs mer >
Chefscoaching stärker Region Hallands chefer
För att lyckas med sin förändringsresa i en ny organisation har Region Hallands chefer fått individuell chefscoaching av Welingo. Verksamhetschef Madeleine Solenhill berättar mer i en intervju.
Läs mer >
Teamutveckling hos Mathem: ”Vi har poppat ballongen av att feedback är svårt”
Mathems kundserviceavdelning tog hjälp av Welingo för att utveckla teamet och ledningen. Fia Engström, Head of Customer Service, berättar om effekterna.
Läs mer >
Ökad kundnöjdhet och högre försäljning hos NetOnNet
NetOnNet ville ha ha hjälp av Welingo med att öka sin försäljning. Det gjorde de, och på köpet (hehe) fick de också en högre kundnöjdhet.
Läs mer >